Pilates pre tehotné

13,00 30,00 

Pilatesová metóda cvičenia je skupina pohybov, ktoré vám dopomôžu zvýšiť a upevniť koordináciu pohybov, spevniť chrbtové svalstvo, panvové dno a podporiť brušné svaly. Dôraz sa kladie predovšetkým na dýchanie, posilňovanie sedacieho svalstva, svaly horných končatín, prsných svalov a uvoľňovanie svalov, ktoré bývajú počas tehotenstva preťažované.  Kurz pilates pre tehotné je vhodný pre budúce mamičky od 12. týždňa do pôrodu. Cvičenie je vhodné pre fyziologickú tehotnosť. Ak ste sledovaná ako riziková gravidita – vysoký krvný tlak, placenta prevea, biloba, predčasné skracovanie krčka maternice – cvičenie NIE JE pre vás vhodné. Odporúčame si priniesť so sebou materskú knižku, uterák na podložku a vodu.

Štúdio dodržiava v plnom rozsahu všetky hygienické nariadenia, podľa odporúčania ÚVZ.

Vymazať

Katalógové číslo: KŠ03 Kategórie:

Pre budúce maminka, ktorým nevyhovujú kurzy v štúdiu ponúkame lekcie v našom virtuálnom štúdiu GraviFit Doma.

Mgr. Veronika Králová

Nepostrádateľná Veronika nazbierala skúsenosti ako zdravotná sestra v gynekologicko – pôrodníckej ambulancii. Neskôr sa vrhla na štúdium pôrodnej asistencie. V štúdiu sa okrem kurzov predpôrodnej prípravy a tehotenských cvičení venuje laktačným poradenstvám a tehotenskej masáži. Voľný čas trávi relaxom.

Mgr. Nicole Hojdová

Už počas štúdia psychológie sa začala zaujímať o to aký vplyv má tehotenstvo, pôrod a materstvo na psychiku ženy a dieťaťa. Taktiež aké kľúčové sú prvé hodiny a týždne v živote bábätka a aké dôsledky to má napríklad na vzťahy s ľuďmi v dospelosti. Môžete sa s ňou stretnúť na cvičeniach Pilates pre tehotné,popôrodné cvičenia, cvičenia na podporu plodnosti podľa Mojžišovej, kurzoch predpôrodnej prípravy a taktiež vás môže sprevádzať k vášmu pôrodu ako dula.

Kedy môžem začať s cvičením pilates?
Cvičenie odporúčame až od 12. týždňa, dovtedy sa pohybovým aktivitám odporúčame vyhýbať. Následne je pilatesové cvičenie vhodné až do pôrodu.
Do kedy je možné chodiť na pilates?
Pilates pre tehotné je vhodný až do pôrodu. Ale, mnoho klientiek už po 30. týždni uprednostňuje pokojnejšiu gravid jogu.
Je možné si nahradiť hodinu v inom termíne?
Áno, ale iba raz za kurz. Nakoľko je účasť na každej hodine limitovaná, náhrada viacerých hodín je organizačne komplikovaná a neumožňujeme ju.
Môžem chodiť popri pilatese aj na iné cvičenia pre tehotné?
Samozrejme a mnoho našich klientiek tak aj robí! V ponuke máme aktívne tehotenské cvičenie alebo pokojnú gravid jogu.
Kedy by som nemala cvičiť?
Ak ste sledovaná ako riziková gravidita – vysoký krvný tlak, placenta prevea, biloba, predčasné skracovanie krčka maternice – cvičenie NIE JE pre vás vhodné.
Koľko trvá jedna hodina cvičenia?
1 hodina pilates cvičenia trvá plných 60 minút. Odporúčame preto aj vašu dochviľnosť, aby vás neskorý príchod neukrátil o časť cvičenia.
Vedú cvičenie certifikované lektorky?
Áno, tím našich lektoriek je zložený z certifikovaných odborníkov z oblasti pôrodnej asistencie, fyzioterapie a ošetrovateľstva s dlhoročnou praxou.
Čo je v cene kurzu?
V cene kurzu je 5 hodín cvičenía aj zapožičanie všetkých cvičebných pomôcok. Tak isto vám radi poskytneme dostatok čerstvej vody a drobné občerstvenie.
Čo si mám so sebou priniesť?
Na kurz si treba priniesť oblečenie vhodné na cvičenie (obuv – tenisky nie su potrebné – cvičíme v ponožkách), uterák na podložku, podložku – karimatku (je možné si u nás požičiať), tehotenskú knižku (tu by ste mali nosiť stále pri sebe, nie len k nám 🙂 )

Recenzie

Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.

Pridajte prvú recenziu pre “Pilates pre tehotné”
Scroll to Top